Stresniokna-rolety.cz » O nás » Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení, rozsah platnosti, sdělení před uzavřením smlouvy

Pro veškeré objednávky uskutečněné spotřebiteli a podnikateli („kupující“) prostřednictvím našeho internetového obchodu www.stresniokna-rolety.cz („internetový obchod“) a vzájemná práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím z uzavřené kupní smlouvy platí následující Všeobecné obchodní podmínky („VOP“).

VOP tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Provedením objednávky kupující uznává obsah těchto VOP a prohlašuje, že se s nimi seznámil. Ujednání odchylná od VOP lze sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP. V případě kupní smlouvy se nejedná o smlouvu, jejímž předmětem je opakované plnění, ani o smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou.

Internetový obchod obsahuje zejména seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, označení a hlavní charakteristiky (vlastnosti) zboží a ceny jednotlivého nabízeného zboží. Ceny za nabízené zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. K ceně za nabízené zboží nejsou účtovány žádné další poplatky s výjimkou nákladů na poštovné a balné a případné doběrečné. Ceny za nabízené zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Cena za nabízené zboží, resp. kupní cena za zboží, je hrazena kupujícím způsobem dle volby kupujícího učiněné v objednávce.

Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná („spotřebitel“). Pokud tyto VOP přiznávají určité právo pouze kupujícímu – spotřebiteli, nevztahuje se takové právo na kupujícího, který spotřebitelem není.

Podnikatel je fyzická nebo právnická osoba, která při uzavření smlouvy nebo při jiném jednání s prodávajícím jedná v rámci výkonu své obchodní nebo samostatné profesní činnosti.

Pokud podnikatel používá vlastní obchodní podmínky, jejich použití se tímto odmítá; takové obchodní podmínky se stanou součástí smlouvy uzavřené mezi podnikatelem a námi pouze v tom případě, kdy jsme s tím výslovně písemně souhlasili.

Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (tj. náklady za internetové připojení, náklady za telefonní hovory apod. závisí na podmínkách operátora (cenách dodavatele), jehož služeb kupující využívá; neúčtujeme si žádné další poplatky).

Na základě těchto VOP a kupní smlouvy není kupujícímu poskytováno plnění digitálního obsahu (v případě kupní smlouvy se nejedná o smlouvu o dodání digitálního obsahu dle ustanovení § 1837 písm. l) občanského zákoníku).

Ve vztahu ke kupujícímu nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Jsme oprávněni znění VOP kdykoli měnit či doplňovat. VOP platí vždy ve znění uvedeném v internetovém obchodě v den odeslání objednávky kupujícím.

 

  1. Smluvní partner, uzavření smlouvy

Prodávajícím, který s Vámi uzavírá kupní smlouvu, je společnost Dakraamgordijnen B.V. se sídlem Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Nizozemí, IČO: NL820723435B01 („prodávající“ nebo „my“).

Umístění produktů do internetového obchodu nepředstavuje nabídku k uzavření smlouvy na tyto položky; § 1732 odst. 2 občanského zákoník use vylučuje (nepoužije se). Naše produkty můžete nejprve nezávazně vložit do nákupního košíku a své zadání kdykoli před odesláním závazné objednávky upravit, když k tomu v průběhu objednávání využijete pomůcky určené pro takovou úpravu.

Pro objednání zboží vyplníte objednávkový formulář internetového obchodu („formulář“). Formulář obsahuje zejména údaje o objednávaném zboží, o kupní ceně, určení způsobu dodání zboží a Vaše kontaktní údaje.

Před odesláním objednávky je Vám umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které jste do formuláře vložili. Podmínkou platnosti objednávky je řádné a úplné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Po odeslání objednávky již údaje uvedené v objednávce nelze měnit. Nejsme schopni ani oprávněni ověřovat správnost údajů uvedených v objednávce. Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné.

Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s těmito VOP platnými v den odeslání objednávky a vyslovujete s nimi svůj souhlas. Odesláním objednávky vyjadřujete svůj souhlas s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

Neprodleně po obdržení objednávky, nejpozději do 24 hodin, toto obdržení objednávky potvrdíme prostřednictvím elektronické pošty, a to zasláním oznámení na Vaši adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce („potvrzení objednávky“).

Nebude-li objednávané zboží dostupné, budete o této skutečnosti informováni („oznámení o nedostupnosti zboží“), případně Vám bude zaslána doplňující informace, kdy bude dané zboží opětovně dostupné, informace o možnosti objednání jiného, srovnatelného zboží apod. Okamžikem doručení oznámení o nedostupnosti zboží se objednávka kupujícího stává neúčinnou.

Kupní smlouva mezi námi jako prodávajícím a Vámi jako kupujícím je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky kupujícímu.

 

  1. Jazyk smlouvy, uložení textu smlouvy
    Jazykem, který je k dispozici pro uzavření smlouvy, je čeština.

Uložíme text objednávky a zašleme Vám údaje o objednávce a naše VOP e-mailem. Text smlouvy je Vám kdykoliv dostupný po přihlášení do Vašeho uživatelského účtu v internetovém obchodě.

 

  1. Dodací podmínky

K uvedeným cenám produktů se připočítají náklady na dopravné a balné, případně doběrečné. Bližší informace o těchto nákladech naleznete vždy u každé nabídky individuálně.

Dodáváme pouze cestou zásilkového obchodu na adresu zadanou kupujícím v rámci objednávky. Osobní odběr zboží bohužel není možný.

 

  1. Platba

 

Platební karta

S odesláním objednávky nám současně pošlete údaje o své platební kartě. Po ověření Vaší osoby jako právoplatného majitele platební karty požádáme bezprostředně po zadání Vaší objednávky společnost, která vydala Vaši platební kartu, aby zahájila platební transakci. Platební transakce bude platební společností provedena automaticky a částka bude odečtena z účtu, který se váže k Vaší platební kartě.

 

Platba bankovním převodem

Kupní cenu s náklady na dopravu uhradíte prostřednictvím bankovního převodu. Veškeré potřebné údaje pro platbu obdržíte emailem po zadání objednávky.

 

 

 

  1. Škody vzniklé při přepravě

Pokud bylo zboží dodáno s viditelným poškozením způsobeným přepravou, reklamujte takové vady prosím pokud možno ihned u dopravce při převzetí zboží a bezprostředně poté nás kontaktujte. Neuplatněním reklamace viditelně poškozeného zboží přímo u dopravce nebo postup, kdy se obrátíte nejprve na nás, nemá pro Vaše zákonné nároky a jejich uplatnění, obzvláště pak nároky na práva z vadného plnění a/nebo ze záruky za jakost, žádné negativní důsledky (taková práva jsou Vám samozřejmě nadále zachována). Velmi nám tím však pomůžete při uplatnění našich nároků vůči dopravci, resp. našich nároků z pojištění přepravy.

 

  1. Právo kupujícího – spotřebitele na odstoupení od smlouvy

Pokud jste kupující – spotřebitel, máte právo do 30 (třiceti) dnů ode dne převzetí zboží Vámi nebo Vámi určenou osobou odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů.

Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou nebo e-mailem) o svém rozhodnutí o odstoupení od smlouvy na adrese  Stresniokna-rolety.cz, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2, emailu - [email protected] nebo telefonu - +420 232 232 032 ,  Můžete k tomu použít přiložený vzor formuláře pro odstoupení, není to však Vaší povinností.

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, když odešlete sdělení o uplatnění Vašeho práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím uvedené lhůty.

Následky odstoupení od smlouvy

Pokud od kupní smlouvy odstoupíte, musíme Vám uhradit veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze skutečnosti, že jste si vybrali jiný typ dodávky než nejlevnější standardní dodávku, kterou nabízíme) okamžitě a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme obdrželi oznámení o Vašem odstoupení od smlouvy. Pro tuto zpětnou úhradu používáme bankovní převod; za tuto zpětnou platbu Vám v žádném případě nebudou účtovány žádné poplatky. Můžeme vrácení peněz odmítnout, dokud nedostaneme zboží zpět nebo dokud neposkytnete důkaz, že jste zboží vrátili, podle toho, co nastane dříve.

Zboží zašlete nebo předejte zpět neprodleně a v každém případě nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od smlouvy, na adresu Stresniokna-rolety.cz, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před uplynutím lhůty třiceti dnů. Hradíte náklady přímo spojené s vrácením zboží. Za možnou ztrátu hodnoty zboží musíte zaplatit pouze v případě, že tato ztráta hodnoty je způsobena zacházením, které není nezbytné pro kontrolu povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Nárok na úhradu náhrady za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny za zboží.

 V případě, že se jedná o výrobek upravený zákazníkovi na míru, tedy bylo nutné prefabrikovaný výrobek přizpůsobit, nemusí Vám být za výrobek poskytnuta plná náhrada. V případě, že se jedná o tento typ produktu na míru, kontaktujte vždy zákaznický servis předem.

 

  1. Práva z vadného plnění, práva ze záruky za jakost

Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího ohledně práv z vadného plnění a práv ze záruky za jakost se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174 občanského zákoníku).

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Podle možnosti prohlédněte zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží a přesvědčte se o jeho vlastnostech a množství.

Mějte prosím na paměti, že Vaše zobrazovací zařízení (např. displej počítače, tabletu, mobilního telefonu apod.) nemusí podávat věrné barvy zboží zobrazovaného v internetovém obchodě (zobrazované barvy se mohou oproti skutečným barvám zboží lišit). Neneseme žádnou odpovědnost za zkreslení podání barev zboží zapříčiněné Vaším zobrazovacím zařízením.

Práva z vadného plnění kupujícího - spotřebitele

Odpovídáme kupujícímu – spotřebiteli za to, že zboží nemá při převzetí vady, zejména, že v době, kdy kupující – spotřebitel zboží převzal,

  1. má zboží vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li takové ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží na základě prováděné reklamy,
  2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  3. zboží odpovídá jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
  5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vady zboží v průběhu 6 (šesti) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí zboží.

Kupující – spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. To neplatí u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

U použitého zboží platí pro uplatnění práv z vadného plnění kupujícím – spotřebitelem lhůta 12 měsíců od převzetí, neurčíme-li lhůtu delší.

Nemá-li zboží vlastnosti uvedené výše, může kupující – spotřebitel požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující – spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující – spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující – spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující – spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující – spotřebitel od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující – spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu nemůžeme dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu – spotřebiteli působilo značné potíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu – spotřebiteli nenáleží, pokud kupující – spotřebitel před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující – spotřebitel vadu sám způsobil.

Požádá-li o to kupující – spotřebitel, potvrdíme mu v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující – spotřebitel práva z nich uplatnit.

Práva z vadného plnění kupujícího - podnikatele

Ve vztahu k podnikatelům garantujeme pouze námi poskytnuté údaje o zboží a popisy zboží dodané výrobcem přímo se zbožím; neneseme žádnou odpovědnost za veřejná prohlášení výrobce ani za jiná jeho reklamní prohlášení, pokud nesplňují kritéria záruky za jakost.
V případě dodání vadného zboží  kupujícímu - podnikateli poskytujeme kupujícímu – podnikateli nejprve podle našeho výběru možnost odstranění vady (oprava) nebo dodání nové věci bez vad (náhradní dodávka).
Informace o případné záruce za jakost, kterou v některých případech poskytujeme nad rámec výše uvedené odpovědnosti za vady, a přesných podmínkách takové záruky naleznete na odkazu „Záruka“.

Zákaznický servis

V případě dotazů, reklamací a stížností se můžete obrátit na náš zákaznický servis ve všední dny od 10:00 hodin do 18:00 hodin na telefonním čísle +420 232 232 032

a e-mailem na  [email protected]. Poštovní adresa pro korespondenci je Stresniokna-rolety.cz, Dělnická 390, 532 36, Pardubice 2.

 

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
    V případě, že dojde mezi námi a kupujícím - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující – spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, Praha 2. Bližší informace o České obchodní inspekci a mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou dostupné na internetových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.

Kupující - spotřebitel má rovněž právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR provozované Komisí EU dostupné na webové stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  1. Závěrečná ustanovení

Vztah mezi kupujícím a námi se řídí právním řádem České republiky, především pak příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Pokud vztah související s užíváním internetového obchodu nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak se daný vztah řídí českým právem. Použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (Vídeňská úmluva) se tímto výslovně vylučuje.

Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto VOP částečně nebo úplně neplatné nebo neúčinné, není tím dotčena platnost či účinnost ostatních ustanovení VOP. Obsahují-li tyto VOP ujednání, jež jsou zakázaná, nebo odchylují-li se ujednání těchto VOP od zákonných ustanovení na ochranu kupujícího – spotřebitele, od nichž se nelze odchýlit, pak se k těmto ujednáním nepřihlíží. Místo neplatného nebo neúčinného ustanovení platí za dohodnuté takové ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení těchto VOP co nejvíce přibližuje.

Změny či doplnění kupní smlouvy anebo těchto VOP vyžadují písemnou formu, resp. textovou podobu.

Přílohu těchto VOP tvoří „Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy“.

Tyto VOP jsou účinné od 20.04.2020.

 

 

Vzor formuláře na odstoupení od smlouvy (PDF)

 

 

Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy

Tento formulář můžete odeslat poštou nebo emailem

  • Poštou:
  • Emailem:

   Zákaznické číslo:

   Číslo faktury:

Datum fakturace:

   Jméno:

   Adresa:

   PSČ + Město:

 

Oznamuji,   že   tímto   odstupuji   od   smlouvy   o   nákupu   tohoto zboží / o   poskytnutí   těchto   služeb ( tyto informace naleznete na své faktuře ):

  Číslo faktury / objednávky:

 

 

Datum převzetí:

 


   Podpis:

 
 

Datum:

 

 

 

  

Podrobné informace o možnosti odstoupení od smlouvy najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.

 

Naše recenze

Proč právě rolety od Ouro?

Ouro

1. Zboží za mé peníze
Všechny rolety Ouro jsou v průměru o 50 % cenově výhodnější než rovnocenné produkty od originálních výrobců.
 
2. Špičková kvalita jednotlivých dílů
Každá roleta se skládá z vysoce kvalitních komponent, takže je absolutně spolehlivá. To se odráží i v záruční lhůtě pro naše produkty.
 
3. Velmi snadná instalace
Rolety Ouro perfektně padnou do oken, pro která byly navrženy. Proto je instalace naprosto jednoduchá a není potřeba žádné speciální nářadí. Ouro totiž nedodává žádný univerzální systém, ale produkt na míru, který lze namontovat během pár minut.
 
  4. Nádherné barvy, nejnovější trendy
Můžete vybírat z nevyčerpatelné nabídky barev, jak pro zatemňovací, tak pro průsvitné rolety. Přesně sledujeme nejnovější trendy, takže jistě najdete tu správnou barvu pro svůj interiér.
 
5. Perfektní zákaznický servis
FJe pro nás velmi důležité, abyste byli se svou roletou Bloc spokojeni a získali pouze ty nejlepší zkušenosti při nákupu. Rádi vám pomůžeme v případě jakýchkoli dotazů, které se objeví před nebo po nákupu.
 
6. Rychlé dodání
Dodací lhůta pro vaši objednávku je cca 5-9 dnů, v závislosti na produktu. Podívejte se prosím na naše  Odeslání stránky, kde najdete aktuální dodací lhůtu pro daný produkt.
 
7. Ouro přebírá odpovědnost za životní prostředí
Rolety Ouro jsou ze 100 procent recyklovatelné. Komponenty odebíráme od dodavatelů v blízkosti našeho závodu a ne až z druhé strany světa. Životní prostředí tímto způsobem do značné míry chráníme.

Naše recenze